Klantenservice

Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen met behulp van ons contactformulier. 
Indien u persoonlijk contact wenst, vermeld dan u telefoonnummer en de tijd waarop u teruggebeld wilt worden.
Wij reageren altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 24 uur.

Betalen

U kunt uw online bestelling op verschillende manieren betalen:

Betalen via iDeal
Wij bieden u de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internetbankier omgeving. U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is o.a. beschikbaar voor klanten van Rabobank, ABN Amro, ING, SNS Bank, RegioBank, ASN Bank, Triodos Bank, Friesland Bank en Van Lanschot Bankiers.

Betalen via overschrijving

Indien u niet wenst te betalen via Ideal bieden wij u de mogelijkheid te betalen via een bankoverschrijving. Hiervoor is het noodzakelijk dat u contact met ons opneemt.

Verzenden

Alle bij ons geplaatste bestellingen worden door ons verstuurd met DHL en afgeleverd op het gewenste afleveradres, binnen Nederland.
 De verzend- / administratiekosten bedragen per product €5,95 incl. BTW
 voor een standaard product. Op het moment dat wij een bestelling versturen ontvangt u een email met het Track & Trace nummer waarmee u de status van de verzending kan volgen.
 Bij afname van meerdere producten zijn de verzendkosten afhankelijk van aantal, grootte en gewicht. Bel ons om te overleggen. Eventueel is het ook mogelijk om uw bestelling op afspraak af te halen in Heiloo. Neem hiervoor even contact met ons op.
 Uiteraard komen de verzendkosten van dan te vervallen.

Ruilen en retourneren

Indien de door u bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen kunt u deze ruilen en/of retourneren binnen 14 dagen na de factuurdatum. De hieraan verbonden kosten zijn voor de koper.